pyjamasdag

Idag var sista skoldagen för den här terminen. Onödig skoldag men kul så lite lönt var det att komma till skolan. :)

Gick sen runt på stan med Vidar. Vi fastnade vid digitala trummor vid 4sound. Grym man är på trummor!! Eller iaf technotrummor... hehe... Sen bar det av till chokladfabriken med Gaia, Freddi och Frida för att välja ut lite choklad klassen ska ge till Maria våran danslärare som ska sluta. Hoppas hon blir glad för några praliner för 160 spänn lix ;)

MEN nu ska jag bara softa efter ha skrivit klart en lång jobbig analys.

Kommentarer
Postat av: sara

Hejsan!

Vill du lyfta upp din blogg med lite flera besökare?

Anmäl dig till veckans fokus på min blogg där du och din blogg blir presenterad plus att du syns i min meny i en vecka!

Hoppas du har haft en mysig julafton och jag önskar dig god fortsättning!

Kram Sara

2010-12-27 @ 11:52:02
URL: http://ensara.blogg.se/
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Snart är året slut, jag önskar dig ett gott nytt år och en trevlig helg!

Hoppas du besöker min blogg i fortsättningen, jag kikar gärna in här :) kram

2010-12-31 @ 14:51:21
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0